lauantai 19. toukokuuta 2012

Nightcamp pt. V

Tänään oli siis tosiaankin viides nightcamp! Alkoi eilen :) Nightcamp tarkoittaa, että ollaan yötä Metsiksessä, hengataan, syödään, katotaan leffa, nauretaan, pelataan ja nukutaan + ym. kivaa :D Itse tykkään kovasti Nightcampeista :) Meitä oli yhteensä seitsemän; minä, Sini, Mirja, Aino, Lotta, Terhi M. ja Terhi S, joista Lotta, Aino ja Terhi S. eivät jääneet yöksi.

Minä, Aino ja Mirja oltiin ekoja paikalle tulleita ja syötiin, muita odotellessa. Sitten katsottiin Lotan koneelta Saksikäsi Edward, joka oli ihana leffa! Minähän en ikinä eläydy elokuvaan... En vaan voi mitään sille, että leffa tempaisee mut mukaansa :D Tykkäsin kovasti, vaikka olikin 90-luvulta :D Ei siis mitään huipputekniikkaa... Mutta suosittelen ehdottomasti katsomaan tämän elokuvan :)

Seuraavana vuorossa oli Terhi M:n tuoma Hobitti-peli, mä voitin! :D Ei jaksettu pelata ku vaan yks peli, koska peli kesti yli 1,5 tuntia :D Sitäkin peliä suosittelen, kun on vaan niin hyvä! Pelin kulku on jännä ja kaikki liikkuu samalla ukkelilla. Pelin jälkeen ne, jotka eivät jääneet yöksi lähtivät kotiin.

Mentiin sitten loppuporukan kanssa laittamaan pedit kuntoon ja tultiin syömään iltapalaa. Mä avasin sitten kans koneen ja kuunneltiin musaa :) Siinä samalla juteltiin niitä näitä ja pelattiin hirsipuuta. Aloitin sitten vieraskielisten lauseiden sodan :D Kaikki vuorollaan keksi jonkun ihan oudon lauseen. Lopuksi meni biisien lainauksiin :D Mentiin varmaan puol kolme yöllä yläkertaan ja alettiin iltapuuhiin. Oltaiskohan neljältä oltu kaikki unten mailla.

Aamulla muut herätti mut jo ysiltä, aurinko ja sillee.. Plus mein osaston puheenjohtaja laitto aamulla viestiä, murr... Meidän olisi pitäny mennä esittelemään toimintaa kai uikille, mutta ei todellakaan jaksettu! En tosiaankaan ole aamuihmisiä :( Ärsyttävää kun joku muu herättää. Ihmettelin kun en ollut liikkunut yhtään unissani, vaan olin jäänyt sohvaan painamaani kuoppaan samaan asentoon, jossa nukahdin :D Kymmenen jälkeen päästiin alakertaan aamupalalle. Hyi, kun alakerrassa oli kylmä... Mun piti lähteä käymään kotona, koska olin luvannut hoitaa pari juttua.. En mä olut kun vaan 1,5 tuntia pois, tosin en tiedä, että mitä muut teki sinä aikana :D


Palatessani muut oli menneet ulos. Liityin seuraan. Puheenaiheita en kovinkaan muista. Otin kaivon kannella aurinkoa :D Kaikki paitsi Mirja oli avojaloin, oli kivaa! Kopiteltiin pallolla, ja mä kiipesin keinujen päälle :D Oli vähän jännää tulla alas, kun tulin kovin akrobaattisesti keinun kautta :P Harrastettiin kans joogaa ja Sini ja Mirja pölli mun kengän :D Olipas hupaisaa juosta pihalla :)  Ei me sitten kauaa oltu ulkona, ehkä pari tuntia vielä ja lähdettiin omille teillemme...



Mirja & Sini

Sini the leppäkerttu

Kolme leppäkerttua! Minä tuossa kaivon kannella...

Mulla outo ilme, Peace-man ja Sini ei katso kameraan :D

Pituutta on tarpeeksi kun jalat ylttävät maahan! 
Kohta mennään ottamaan kenkä takaisin 
Nurmikko loppu, epistä! Mirjalla oli kengät jalassa

Sinin skootteri ja mun piikki :D
Teksti: Sara
Kuvat: Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti